În episodul de astăzi, Remus și Andreas Bălan vorbesc despre doi termeni mai mult sau mai puțin cunoscuți: Inbox Zero și FOMO (Fear of Missing Out) sau în traducere, frica de fi lăsat pe dinafară.
Este dificil pentru mulți oameni să își păstreze căsuța de e-mail goală. Serviciul de e-mail este unul dintre cele mai importante instrumente digitale din activitatea unui antreprenor și nu numai, prezența sau absența lui afectând drastic productivitatea.
Este important să avem oare o căsuță de email curată, cu mesaje filtrate, organizate în foldere, ușor de parcurs, în care mailurile importante sunt ușor de găsit? Dacă da, atunci este la fel de important de aflat și cum se poate ajunge la o asemenea performanță.
Inbox zero este un termen care a fost inventat de Merlin Mann în 2007. Se referă la practica de a menține căsuța de e-mail goală.

Baza acestei tehnici este de a ne goli cu promptitudine căsuța de e-mail înainte ca aceasta să devină supraîncărcată, astfel încât să nu avem de-a face cu gânduri precum „Mă voi ocupa de asta la un moment dat mai târziu în timpul zilei ”.
Căt despre termenul FOMO, acesta este un acronim pentru sintagma „frica de a fi lăsat pe dinafară”. Este acea teamă omniprezentă cum că alții ar putea avea experiențe plină de satisfacții din care ai putea fi absent.
Cum ajungem la INBOX ZERO?
Oamenii au abordări diferite pentru a-și curăța căsuța de e-mail. Unii marchează ca necitite e-mailurile pe care intenționează să le citească mai târziu, iar alții citesc e-mailurile doar atunci când au nevoie de un răspuns. Tehnica presupune 3 acțiuni de bază: Șterge – Deleagă – Acționează.
Este oare suficient? Mai este acest lucru eficient în ziua de astăzi? Ascultă întreg episodul și participă și la PROVOCAREA SĂPTĂMÂNII lansată chiar de Remus. Premiu? Cartea Nu mânca Broasca scrisă chiar de el.
FOMO poate fi văzut ca un tip de anxietate socială și a fost legat mai tot timpul de nevoia de apartenență.
Mulți oameni au FOMO și trăiesc într-o stare constantă de regret, pentru că nu au ieșit niciodată din zona lor de confort. De fapt, ne aflăm la răscruce în ceea ce privește FOMO-ul nostru și, de asemenea, îl înțelegem greșit. Spre deosebire de sensul original (Frica de a pierde), în zilele noastre FOMO este mai probabil să fie interpretat ca însemnând „Frica de a face o greșeală”. Acest lucru este valabil mai ales atunci când este vorba de ceva la fel de invulnerabil precum rețelele sociale.
Inbox zero și FOMO – Cum ne facem curățenie in căsuța de e-mail? – acesta este subiectul podcastului de astăzi pe care vă invităm să îl ascultați dând click direct pe player.

Trainer, Coach, Business Mentor, Keynote Speaker, Autor
Expert în Time Management și Productivitate, Vânzări și Persuasiune, Leadership
25 ani experiență, peste 10000 ore de training, peste 4000 de clienți, 10 țări în care am susținut programe
Succesul se măsoară prin valoarea pe care o laşi în urma ta. De aceea misiunea mea este să contribui la îmbunătățirea vieților oamenilor pentru că fiecare minut al vieţii tale contează!